بعد سزارین زیرشکم شماهم باد کرد

۱۸ پاسخ

اره همیشم میمونه همینجوری

آره و الان خوب شده

ورم داشت خوب شد

اره همینطور شد

پاهام خیلی باد کرده

آره برا منم

هم باد کرد هم درد داشت هم خارش؛ هیچکاریشم نمیشد بکنم

بله عزیزم فقط همون مونده تازه من اصلا شکمم نبستم ، البته از قبل هیچیشکم نداشتم

اره از منم باد داره

اره بالای بخیه ورم داره انگار دوتیکه شده شکمم🥴 امیدوارم خوب شه

اره🥴🥴🥴🥴

اره

اره بالای بخیه قسمت رحم هنوزم همینطوره فکنم بمونه اونطوری 😩

میشه بگین چه شکلی شده یعنی چی اومده پایین؟

نع چرا باد کنه من فقط بخیه ام قرمزه یکمم درد داره
بادشو نمیفهمم

اره.......

اره ...

باد نه اومده پایین انگار بعد بی حسه😒

سوال های مرتبط

مامان پرنسا مامان پرنسا ۱۳ ماهگی
مامان دوقلوها🩷🩵 مامان دوقلوها🩷🩵 ۹ ماهگی
مامان ستاره7سال وسهیل مامان ستاره7سال وسهیل ۱۱ ماهگی