خانومای سزارین شماهم مث باد میپیچه تو دل ورحمتون؟

۲ پاسخ

اره ی قرص جویدنی مگه پزشکتون ندادن؟اون برا نفخه

آره درد بدی هم میگیره هنوزم که هنوزه،یهو خم میشم

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان مامان پناه مامان ۱ ماهگی
مامان ✨️فاطمه نورا✨️ مامان ✨️فاطمه نورا✨️ ۱۳ ماهگی