۶ پاسخ

دختر من که فوقش ۵.۶دقیقه شیر میخوره ول میده نمی‌دونم چرا

منم امشب خیلی بچم زیر سینم بود نوک سینم درد گرفته از ساعت ۱۱یود تا ۱۲دیگه بزور گرفتم ازش سینمو تخلیه کرده بود😂

خوب اون میک می‌کنه مگه چقدر میاد تو دهنش
فکش کوچولو زود خسته میشه دیگه

بچه ی اولته؟
شاید سوراخش تنگه؟

شایدخوب بهش سینه نمیدی یاشیرت کمه سیرش نمیکنه

شیردهی خیلی سخته🫠🫠

سوال های مرتبط

مامان زینب و آیهان مامان زینب و آیهان ۶ ماهگی