۶ پاسخ

مگ سینت چقدر شیر میدع ک بچه 20دقیقع زیر سینه باشه😐استغفرالله با این حرفاشون شما هردوتا سینه عاتو بدوشی 60تا70سیسی بیشتر نمیشه ابجی من امتحان کردم


اگ میتونی بهش خشک کمکی شبا بدع

الان تا سع ماهگی اذیتت مکینه بعد خوابش تنظیم میشع

آب هویج بستنی شیر و زیاد میکنه منکه نتیجه گرفتم عالیه حتماً مامانا امتحان کنید

شیرخشک کمکی بده

شیر نداری دیگه منم اینجوری بودم کمکی میدم
هنوزم شیرم کمه ولی بهتر شده از اول حالا میگن لیدی میل و آب هویج و دلستر خوبه هنوز من امتحان نکردم

دو ساعت خیلیه، رفلاکس نداره؟!

شیر منم ابکی و کمه
دو وعده شیر خشکم میدم

سوال های مرتبط

مامان زینب و آیهان مامان زینب و آیهان ۶ ماهگی