۶ پاسخ

شیر خودت چون سینت یهویی رگ میکنه و شیر با شدت خیلی زیاد میاد خب بچه توانایی تندتند قورت دادن نداره میپره گلوش ولی شیرخشک‌ با یه ریتم ثابتی شیر ازش میاد

فکنم ریفلاکس داره ببری دکتر تشخیس میده

خانوما توروبه قرآن قسمتون میدم هرکی در حد توانش داره کمکم کنه پول ندارم داروهای رفلاکس بچم بخرم رفلاکس شدید داره همش گریه میکنه شوهرم بیکاره به مشکل خوردیم در حد توانتون شده ده هزارم همگی کمکم کنید بتونم داروهاشو بخرم دستم به دامنتون

قطره بینی بنداز دوتا بچه منم اینجوری بود

قطره بینی بنداز براش راحت نفس میکشه. مخصوص نوزاد. داره داروخونه

شیر خودت باعث رفلاکسش میشه

سوال های مرتبط