۱۶ پاسخ

سوال منم هست

عزیزم پسر منم کوجیک بود وحشتناک کولیک دلشت مادربزرگم گفت آب جوشیده ولرم هر سه وعده یه قاشق بهش بده درست میشه من سه روز دادم خوب شد

بچه من تا ۵۰ روزگی داشت و گریه میکرد بعدش دیگه تمام

عمه من گرفت ۶۰۰ هزار دو سال پیش تقریبا تاثیری نداشت

عاليه آب رو آتيش هست من ي دونه پلم دارم خواستي ميفروشم

sab simplex رو از خارج تهیه کنین آب روی آتیشه

عالیه حتما بگیر من یه ماه پیش از یه پیج گرفتم ۱۲۰۰ از ده روزگی به دخترم دادم تا الان که خوب بوده بازم سفارش دادم برا بعدا چون نفخ تا ۴ماهگی بچه رو اذیت میکنه

من دادم عالی بود و کلا کولیکش از بین رفت

عالیه خیلی خوبه من یک ماه پیش گرفتم۱۷۰۰

این عالیه

تصویر

واقعاً لعنت ب کولیک من دقیقاً تا چهار ماه پدرم دراومد تاصب جیغ و گریه.....تنها راه آروم شدنش تو پتو تکونش می‌دادیم هیچ قطره ای هم تأثیر نداشت روش

Aliiiiiie

گولیک ایز رو امتحان کن ..خیلی جوابــ.. دکترا هم زیاد نسخه میکنن..و شیر خشک اگ میدی وعده هارو زیاد و میل شو کم بده..بانوج هم ک عالیه اگ داشته باشی

اره عالیه

چجوری فهمیدی بچت کولیک داره؟

برا من نقش اب رو اتیشو داشت

سوال های مرتبط

مامان طاهاوآوا🩷 مامان طاهاوآوا🩷 ۱۳ ماهگی
مامان ❤️نیهان❤️ مامان ❤️نیهان❤️ ۱۲ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱۱ ماهگی
مامان شومبول طلا مامان شومبول طلا ۳ ماهگی
مامان اراز👼🧿✨️ مامان اراز👼🧿✨️ ۲ ماهگی
مامان 👼🏻میراث👼🏻 مامان 👼🏻میراث👼🏻 ۷ ماهگی