۱۰ پاسخ

نه عزیزم نگران نباش راحته

بستگی به بچه داره امیدوارم براش راحت باشه 🎀

اره آسون بود مشکلی نداشت

از واکسن های قبلی خیلی اسونتره

نه اصلااااا

عزیزم پسرمن همسن پسرشماست ، قد و وزنش میتونم بپرسم ؟اخه پسرم ماه قبل هیچ رشد نکرده

خداروشکر برای دختر من خوب بود. ببین واکسنه دگ. تب داره، بی قراری ممکنه داشته باشه اما سخت نیست. از واکسن نترس. فقط شب اول حواست بیشتر بهش باشه هیچی نمیشه.

پسر منم فردا واکسن 6ماهگی داره

انشاالله برای کوچولوی شما اسون باشه ، برای دختر من ک خیلیییی سخت بود متاسفانه

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان چش رنگیه مامان مامان چش رنگیه مامان ۱۶ ماهگی
مامان حسام 👶🏻🧸 مامان حسام 👶🏻🧸 ۱۳ ماهگی
مامان چش خشگل مامان چش خشگل ۱ سالگی