خانما فردا واکسن ۶ ماهگی دارم چطوره سخته؟

۸ پاسخ

الکی میگنه سخت برای من که خداراشکر خیلی راحت بود البته بستگی به بچه داره

پسر من تو واکسن ۲ ماهگیش حالش شدید بد شد جوری ک دیگ داشت از حال میرفت
الان برا شش ماهگیش اون امپوله ک باعث حال بدش شدو حذف کردن
دوتا اول میزنن دوتا چن روز دیگ دوتا ی اول ک سبک بود دوتای اخر تب داره همین

تب میکنن فقد

چندتاس؟

ب پسرم من خیلی سخت گذشت
خیلی اذیت شد

از ۴ماهگی خییییلی راحتتره
به بچه من چه ساخت

نه زیاد مونده به دخملت فقط کمپرس سرد و گرم و رعایت کن
روز اول ۴ ساعت
فرداش ۶ ساعت
دو شبم چک کن تبشو تمامه

نه خیلی واسه من سبک تر بود

سوال های مرتبط

مامان چش رنگیه مامان مامان چش رنگیه مامان ۱۶ ماهگی
مامان ویهان و ساوین مامان ویهان و ساوین ۹ ماهگی
مامان حسام 👶🏻🧸 مامان حسام 👶🏻🧸 ۱۳ ماهگی
مامان چش خشگل مامان چش خشگل ۱ سالگی
مامان آیلین مامان آیلین ۱۷ ماهگی
مامان 𝐀𝐫𝐬𝐚𝐲👼🏻🩵 مامان 𝐀𝐫𝐬𝐚𝐲👼🏻🩵 ۸ ماهگی