برای دختر من خیلی راحت بود حتی موقعی هم ک واکسن زدن براش گریه نکرد
برای دختر من سخت بودش تا ۴روز تب داشت پای چپش بشدت ورم کرد ودرد داشت
برادخترمن سبک بود مثل دوماهگی اصلا تب نکرد بیقراری نکرد
چهارماهگی سخت بود
من 4 ماهوی دخترم خیلی اذیت شد امیدوارم 6 ماهگیش اذیت نشه. اخه توی ج ن گ هم هستیم نمیدونم ببرم بهش بزنم یا نه. میترسم از خونه برم بیرون 🤷
براپسرم خیلی سبک بود بستگی به بچت داره به دیگران گوش نده
دختر من دوماهگی و چهارماهگی نه تب کرد نه تا آروم بود
ولی شش ماهگی تب شدید کرد که با خیار و سیب زمینی تبشو آوردم پایین
و استامینوفن سر وقت
پسر من تمام واکسن هاش افتضاح بود
برا پسرم سبک بود فقط همون لحظه ک زد گریه کرد و دیه هیچی الحمدالله
برا من سخت بود
براي دخترم خيلي سبك بود حتي كمپرس هم نذاشتم
افتضاح سر روز تب داشت
براپسرم سخت بود شب تاصبح تب کرد بهونه گیری اصلاااانخوابید تا شش صبح
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.