این
چی بود دیگ😐
نه کامله براچی دستگا
نه از 36هفته میگن بچه کامله
ایشالا سر وقت زایمان میکنی
نه کامله
برای من ۳۸هفته زایمان کردم یه هفته بستری بود پیر شدم تا گذشت
من سی وهفت هفته سز شدم بچم کامله کامل بود
خداروشکر
نع.
نه عزیزم منم ۳۸ هفته بودم بچم اوکی بود فقط وزنش کم بود که ایراد نداشت ۲۴۰۰ بود
نه عزیزم
ن عزیزم. من شنیدم کمتر از ۳۴هفته میره
نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.