مامانا بچه ٣٨ هفته به دنيا بياد ميره دستگاه ؟

۱۱ پاسخ

این
چی بود دیگ😐

نه کامله براچی دستگا

نه از 36هفته میگن بچه کامله
ایشالا سر وقت زایمان میکنی

نه کامله

برای من ۳۸هفته زایمان کردم یه هفته بستری بود پیر شدم تا گذشت

من سی وهفت هفته سز شدم بچم کامله کامل بود
خداروشکر

نع.

نه عزیزم منم ۳۸ هفته بودم بچم اوکی بود فقط وزنش کم بود که ایراد نداشت ۲۴۰۰ بود

نه عزیزم

ن عزیزم. من شنیدم کمتر از ۳۴هفته میره

نه

سوال های مرتبط