۳ پاسخ

حالا تایمشو چک کن
..استراحت نکن ...اروم اروم پیاده روی کن
استراحت کنی اگر انقباظ باشه میخوابه دردت و فایده نداره
البته اگر طبیعی هستی

وقتی دلپیچه داری دراز بکش دستتو فشار بده روشکمت اگر سفته سفت شو
د انقباظه

برو بیمارستان ی ان اس تی بدا

سوال های مرتبط