۳ پاسخ

ایشالله که به سلامتی میگذرونی این دوران و

خوبه عزیزم اگه هم ضربان قلبش و نشنیدی اصلا استرس نگیر تا ۱۰ هفته واسه سونوی قلب فرصت هست
یعنی صبر میکنن که تشکیل شه
حالا مال یکی زودتر میشه مال یکی دیرتر
من ۶ هفته و ۵ روز شنیدم صدای قلب ولی خیلیا هم دیدم که ۱۰ هفته هم طول کشیده

نسبت به اولین روز آخرین پریود حساب کن ۷ هفته به بالا بودی برو عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ارشیدا و تودلی مامان ارشیدا و تودلی هفته سیزدهم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته نهم بارداری
مامان آقاکاوه 👶🏻🤗 مامان آقاکاوه 👶🏻🤗 ۶ ماهگی
مامان جوجه‌طلایی🐥
                                                                                     ر مامان جوجه‌طلایی🐥 ر هفته بیستم بارداری