لباس تن اولشو نو بخرید،بقیشو مال قبلو استفاده کنید
عزیزم منم کلا دوتا سرهمی و دوتا بلیز شلوار گرفتم برا بیمارستان وقتی کسی اومد دیدنمون نو باشه بقیش مال بچه اولمه ی کشو پر لباس نوزادی توخونه ایی دارم کلی بیرونی دیگه لباس نخریدم الکی
من برای دومین دخترم لباس بیمارستانی و دو دست خونگی نو و یه حوله خریدم
بقیش واسه خواهرشه😅
نو بخر حتما عزیزم
منم میخوام سه دست نو براش بگیرم لباس های پسرمم استفاده میکنم براش
نه خواهشا لباس اول بچه رو نو بخر وتن کن
من هم اولی پسر دومی هم پسر خیلی ازلباسای بزرگشو برااین گرفتم
ولی بیمارستان نوگرفتم
پیشاپیش قدمش مبارکه
لباس بیمارستان رو نو بخر عزیزم بعد از بقیه لباسا داداشش استفاده کنه
یه چندتا تیکه نو بخر براش
من برای دختر دومم ست بیمارستانی نو خریدم چون اولین لباسشه و دورپیچیش برای خودم مهم بود که مثل اولی خوشگل و ناز باشه
برای اولش یکی تازه بخر بعد قبلیارو بپوشون
منم همینکاروکردم فقط لباس تو خونه ای باید برای بچم بگیر لباس بیرونیا داداشش هنو سالمه
ما اعتقاد داریم میگیم اولین لباس بچه باید نو باشه
چون کهنه تنش کنیم لباس زیاد پاره میکنه
اینو قدیمیا میگن میدونم خرافاته اما نو بخری بهتره بعدش از مال داداشش استفاده کن براش
چون بچه اولت پسره خیلی از لباسا و وسایلش میتونی استفاده کنی ولی بنظرم دو سه دستم نو بگیر بخصوص برای بیمارستان.
اولی رو حتتتتما براش بخر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.