۵ پاسخ

آره منم اینجوریم مخصوصا صبحا وقتی از خواب بیدار میشم

منم حس میکنم کوچیکه بخصوص نسبت به بچه اولم با اینکه اضافه وزنم بیشتز از اولیه

هرچی کوچیک تر بهتر بزرگ باشه آدم اذیت میشه

اره دقیقا

اره برا منم کوچولو میشه فک کنم نفخ شکم میخابه

سوال های مرتبط