اره U خوبه
من یدونه دست نخورده دارم، اگر خواستی با قیمت کمتر میدمش بهت
خودم خریده بودم، مامانم هم گرفت برام😕یکیش موند سر دستم
واس من ک U گرفتم عالی بود خیلی راضیم
من یه بالشت ساده میذارم بین دو تا پام میخوابم فک کنم جواب داده
من دوست نداشتم بالشتمو با پتو که میزاشتم بین پاهام راحت تر خواب میرفتم و اصلا دیگه نمیچرخیدم سمت شکمم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.