مامانا بالشت بارداری چه شکلی از همه بهتره؟ یو شکل؟

۴ پاسخ

اره U خوبه
من یدونه دست نخورده دارم، اگر خواستی با قیمت کمتر میدمش بهت
خودم خریده بودم، مامانم هم گرفت برام😕یکیش موند سر دستم

واس من ک U گرفتم عالی بود خیلی راضیم

من یه بالشت ساده میذارم بین دو تا پام میخوابم فک کنم جواب داده

من دوست نداشتم بالشتمو با پتو که میزاشتم بین پاهام راحت تر خواب میرفتم و اصلا دیگه نمیچرخیدم سمت شکمم

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌وپنجم بارداری