۴ پاسخ

ماستلا بگیر قیمتش یکم بلاعه ولی خیلی خوبه

من کرم ایروکس میزنم،خیلی خوبه با دوبار استفاده کامل خوب شد صورت دخترم

من ۳ ماهه کرم خریدم برا صورتش کالانولا هستش چیزی نشده

کرم ماستلا استلاتوپیا فوق العادست برای اگزمای دختر من خیلی خوب جواب داد

سوال های مرتبط

مامان آنیا طلا مامان آنیا طلا ۸ ماهگی