خانوما چشای پسرم خیلی چرک میکنه چکار کنم

۳ پاسخ

بچه منم چندین روزه اینطوری شده .
کلاس سرش نمیزاشتم
الان میزارم بهتر شدع خیلیی
دوستان گفتن سرش سرما خورده
منم کلاه سرش کردم و شیرشو گرم تر دادم بهش

پماد اریترومایسین بزن گوشه چشمشو آروم ماساژ بده هر شب
دست نشسته به چشمش نزنید
به هیچ عنوان شیر مادر و چای تو چشمش نریز
دکتر گفت خیلی زمان میبره تا کامل خوب بشه شاید چند ماه

یکم پنبه رو بزن توی چای دم شده که مونده از قبل اروم بزار رو چشمش

سوال های مرتبط

مامان مامان تیام 🩵 مامان مامان تیام 🩵 ۲ ماهگی