بچه منم چندین روزه اینطوری شده .
کلاس سرش نمیزاشتم
الان میزارم بهتر شدع خیلیی
دوستان گفتن سرش سرما خورده
منم کلاه سرش کردم و شیرشو گرم تر دادم بهش
پماد اریترومایسین بزن گوشه چشمشو آروم ماساژ بده هر شب
دست نشسته به چشمش نزنید
به هیچ عنوان شیر مادر و چای تو چشمش نریز
دکتر گفت خیلی زمان میبره تا کامل خوب بشه شاید چند ماه
یکم پنبه رو بزن توی چای دم شده که مونده از قبل اروم بزار رو چشمش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.