رستاک عالیه
مرکزی بری بهتره
مرکزی
سلام عزیزم یه گروه توی بله درست کردم برای مامانای هم هفته های خودمون که اصفهانن که از تجربه های همدیگه استفاده کنیم این ایدی را توی پیوی یکی بفرستید و بزنید روش و واردش بشید
@mamanaesf
رستاک خیلیییی گرونه با بیمه هم کار نمیکنه ازادع
من سر پسر قبلیم رفتم سونو پیششون گف باردار نیستی سونو ک کرد بعد با دستگاه خود دکترم تو مطب ک ضعیف ترع تشخیص داد ک باردارم و ساکو کیسه زرده تشکیل شده بود
پریروزم این دکترم گف برو رستاک پیش بیغمیان سونو بدع رفتم نوبت بگیرم گف شیشو خورده منم پیش نصوحیاننوبت گرفتم ۳۳۰۰
هر دو خیلی خوبن
رستاک
نصوحیان خوبه☺️
دکتر فرقدانی دروازه شیراز از همشون به نظرم بهتره
مرکزی فقط دکتز اعظمی
هم دکتر بیغمیان عالیه هم دکتر اعظمی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.