۳ پاسخ

پست سر باشه از فشاره ، برو یه فشار بگیر حتما

من از پیروز ی سر درد شدید شدم دیروز سرم داشت منفجر میشود رفتم بیمارستان ی سرم زدم گفت اگه بعد سرم اوکی نشد باید بری پیش متخصص پیگیری بشه
گفت این سردردها عصبی هست از استرس می‌تونه باشه
از بیخوابی می‌تونه باشه
سرم زدم دردش اوکی شد ولی یکم بعد ی خفیف درد گرفت با خوابیدن اوکی شده

چشم درد هم داری؟

سوال های مرتبط

مامان سامیار مامان سامیار ۳ سالگی