۳ پاسخ

پسرای منم گرفتن پود ذرت میدن با دانع پارس ریز

پرشون سفیده چه خوشگلن
ما یه جوجه اردک داریم
برنج پخته یذره با اب خورشت قاطی میکنم میریزم براش.بیسکویت خورد میکنم میریزم براش.یذره هم بلغور گندم دارم میریزم تو یه ظرف یذره اب میریزم خیس میشه بعداز یه ساعت نرم میشه میزارم براش میخوره قشنگ

ته مونده غذای خودتون
ولی اگه خیلی چرب و چیلی هست اول آب بگیر چربی غذا کم بشه

سوال های مرتبط