بگذار تا آخر ۳۵ با احتیاط باشی
اگر دکتر من بود بهت میگفت درجا خواب و استراحت مطلق فقط سرویس رفتن تا آخر ۳۷
ولی از هفته شما ب بعد فک نمیکنم طول سرویکس زیاد مهم باشه ۲۶ هم برا هفته شما خیلی پایین نیس
اما مراعات کن استراحت داشته باش ک ان شالله ۸ ماه تموم بشه
من انومالی ۳۶ شده بود با سرکلاژ
۳۱ هفته رفتم سونو ۳۴
استراحت نسبی بودم
فردا قراره برم دکترم سونورو ببینه
نمیدونم میگه کی بیا سرکلاژو باز کن
طول سرویکس تو سونو چی نوشته شده؟
اره عزیزم زیر ۳۰ تو هفته شما کامل استراحت مطلق چون دیگه کاری از دست دکتر بر نمیاد
سونو شکمی دادی؟؟؟سرویکستو ۲۶گف؟
نه خوبه هر چی هفته ات بره بالاتر طول سرویکس کم میشه ولی زیاده روی نکن تو کارا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.