طول سرویکس ۲۶ تو هفته ی من خیلی پایینه؟استراحت مطلق لازمه؟

۷ پاسخ

بگذار تا آخر ۳۵ با احتیاط باشی
اگر دکتر من بود بهت میگفت درجا خواب و استراحت مطلق فقط سرویس رفتن تا آخر ۳۷

ولی از هفته شما ب بعد فک نمیکنم طول سرویکس زیاد مهم باشه ۲۶ هم برا هفته شما خیلی پایین نیس
اما مراعات کن استراحت داشته باش ک ان شالله ۸ ماه تموم بشه

من انومالی ۳۶ شده بود با سرکلاژ
۳۱ هفته رفتم سونو ۳۴

استراحت نسبی بودم
فردا قراره برم دکترم سونو‌رو ببینه
نمیدونم میگه کی بیا سرکلاژو باز کن

طول سرویکس تو سونو چی نوشته شده؟

اره عزیزم زیر ۳۰ تو هفته شما کامل استراحت مطلق چون دیگه کاری از دست دکتر بر نمیاد

سونو شکمی دادی؟؟؟سرویکستو ۲۶گف؟

نه خوبه هر چی هفته ات بره بالاتر طول سرویکس کم میشه ولی زیاده روی نکن تو کارا

سوال های مرتبط

مامان دلین مامان دلین روزهای ابتدایی تولد