مامانا تو ۳۴ هفته سول سرویکس ۲۶ پایینه؟

۳ پاسخ

مال منم ۲۶ است فعلا امپول و شیاف استفاده میکنم

ب دکترت بگو بهتر میدونع

نه دیگه هفته بالاست

سوال های مرتبط

مامان شازده خانوم💖 مامان شازده خانوم💖 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد 🐣🌱 مامان محمد 🐣🌱 ۱۲ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۲ ماهگی