۹ پاسخ

بچه های من بوی عرق نمیدن اصلا
مگر اینکه خیییلی گرمشون بشه و خیلی عرق کنن
ک اونم بوی بدی نداره ولی بومیگیرن

🙄🙄🙄🙄

من بهراد رو ی روز در میون میبرم. وقتی هم نوزاد بود خیلی زود ب زود میبردم اصن اون بوی نوزاد و نمیداد فقط بوی لوسیون بدنش رو می‌داد 😍🥰 البته الان بهراد تاحالت بوی عرق نگرفته

نه من دوست ندارم بو بده زود ب زود میبرم حموم هردوتاشون رو

وای منم عاشق بوشم
فقط بگیرم هی گردنشو بو کنم بوسش کنم😍😍😍🤤🤤😂😂

وای ن پسرم خبلی زود عرق میکنه هر دو روزی میبرمش حمام

فک کردم خودم خلم 😂😂😂

فک کنم بوی هر بچه ای برای مادرش اینطور باشه ،یعنی دخترموهرچی دیرتر حموم ببرم بوی بدنش خیلییییی خوبببب میشه همش سرمو رو گردنش میذارم ومحکم بوش میکنم😍 ،خنده داره ولی واقعا باهات موافقم

😂😂😂😂😂

سوال های مرتبط