۱ پاسخ

دکتر به من گفت ترشحات زرد و سبز و سفید از بینی و کیپ بودن دماغش وقتی تازه به دنیا اومده طبیعیه.هنوزم بینی پسر من کیپ هستش.مدام قطره کلرسدیم میریزم بهتر مبشه

سوال های مرتبط

مامان ریحانه مامان ریحانه ۶ ماهگی
مامان جیــران🐣👧🧿 مامان جیــران🐣👧🧿 ۳ ماهگی