طول دهانه رحم بالا باشه چی میشه زایمان سخته... اگه میدونید بگید

۴ پاسخ

منم با اینکه بچه شیرخوار دارم و همش بغلمه و ماشاالله سنگینم هس، بازم سرویکسم 40عه🙄
برا اولی مردم و زنده شدم تا بدنیا آوردمش🚶‍♀️

یکی در به در دنبال اینه دهانه رحم رو زیاد کنه، یکی هم مثل تو می‌خواد کم کنه. نمیشه یکی دو سانتش رو به من قرض بدی راحت شم از استرس؟

سعی کن هفته ات رفت بالا پیاده روی بری
که بیاد پایین لازم نیست تند تند راه بری خیلی آروم راه برو که کم کم بیاد پایین

طبیعی سخت

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان یزدان😍🍒 مامان یزدان😍🍒 هفته بیست‌ودوم بارداری