۱۷ پاسخ

حرکتش خوبه؟

😪😪🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️😪😪🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️😪😪

لعنت به این شهر دورود ک‌هیچ سر و ته ندارن معلوم نی کی به کیه انقدر بی فرهنگن ک اصن هوایه زنا باردار رو ندارن فقط بداخلاقی میکنن و ادعاشون میشه این پرستارا اسکل تازه به دوران رسیده
اگ دزفول بودم خیلی رسیدگی میکردن و خیالم راحت تر بود

عزیزمممم
منم ۲۴ ام تاریخمه
ان شالله همون روز یا قبلش به خوشی و سلامتی زایمان کنی

من 40 هفته و 4 روز دردم شروع شد
اینفدر استرس نده به خودت
40دهفته دکتر سونو داد گفت اگر همه چی خوبه بهت وقت میدم

ان شالله ب سلامت همه مامانایی ک تو دلی دارن زایمان کنن🙂🤲🏻💞

باشه یک سال بشه دیگ😂

ماما ب خواهرم گفت برو زایشگاه بگو بچم تکون نمیخوره رفت دیگه بستریش کردن قراربود طبیعی زایمان کنه بچه پی پی کرد عملش کردن

تورخدا واسم دعا کنید یا قبل ۲۳ ام درد‌بگیرم زایمان کنم یا حداقل ۲۳ ام بستریم کنن

دیگ نا ادامه دادن ندارم دیگ من‌بریدم

جاری من هفته ۴۱ دردش شروع شد

قربون خدا برم این سختیا چیه اخه؟ یکی مث من زایمان زودرس عذابش میده یکی مثل شما زمانشم زایمان نمیکنه
انشا اله همین امروز زایمان خوب و زاحت داشته باشی برای منم‌ دعا کن🥹

تو ک دزفولی خانوم خانوما، برو رو پل قدیم با ارامش کامل چندبار برو و بیا

اشکال نداره، بهتر ، بذار بچت تا لحظه آخر از بدنت استفاده کنه سیستم ایمنیش قوی میشه و خیلی براش خوبه، بنظرم ارزشش رو داره تحمل کنی

۴۰ هفته تموم بشه بری بیمارستان آمپول فشار می‌زنن
بیشتر مگه نمیدارن چون ریسک داره
اگر هفته تمومه برو بیمارستان

پله بالا پایین کن
کفش پاشنه بلند فقط یکی از پاهات بپوش راه برو
دوش بگیر
دمنوش زعفران بخور

پله بالا پایین کن دوش اب گرم

سوال های مرتبط

مامان پناه  🩷🐣✨️ مامان پناه 🩷🐣✨️ روزهای ابتدایی تولد