۱۷ پاسخ

شوهز گرامی رو‌ بیدار کن با قدرت ضربه بزنه😂😂

عزیزم چرا ناراحتی ورزش بکن مثل پیاده روی اسکوات زیر اب گرم بزن پله بالا پایین برو شیاف گل مغربی ام استفاده کن
اگه تاروز زایمانت درد نگرفتی هیچ نترس برو با امپول درداتو شروع میکنن اصلا هم ترس نداره همون دردی که قراره تو خونه شروع بشه تو بیمارستان شروع میشه ن کم تر ن بیشتر توکلت بخدا باش به خودتم استرس نده انشالله ی زایمان خوبو راحت داری و نی نی گلتو صحیح و سالم بغل میگیری

رابطه داشته باش بدون محافظت، پله بالا پایین برو، دوش اب گرم، اسکوات بزن، ورزش کن، رو توپای بزرگ بشین اروم بالا پایین شو،شربت خاکشیر بخور

گفتم بپر بپر😂

من یه روشی بلدم نمیدونم انجام بدی یان
دیشب مامام گفت انجام بدم از ۳۷هفتگی

منم ۳۸هفته ۶روزم ولی خبری نیست دردام بیشتربشه یخورده دردم میگیره کمرمو زیر دلم بچم خودشو صفت میکنه فشار میده به شکمم منتظرممممم فقط

باو تو چقدر عجله داری برو سیر شو از خواب میرسی بعذاب وبی خوابی

منم ۲۲ ام زایمانمه ولی هیچ دردی ندارم
حتی دهانه رحمم هم باز نشده

عه سالگرد ازدواج من😁

خب تا 23 دردت نگرفت و باااااید زایمان کنی بستری میشی امپول فشار میزنن

وای پس این همه بدون دردی و دهانه رحم باز هم نشده چجوری طبیعی باید بیاری خیلی سخت میشه کههه🥺🥺

کاچی درست کن بخور گرمونه هست کمک میکنه برای زایمان

زایمانت بشدت سخته چون دردی نداری

من دوسانتم رابطه بدون جلوگیری دارم دردم دارم منتظرم شدید بشه برم ۳۷هفتم

سلام همزاد🤣
منم دقیقا ۲۳ تاریخ زایمانه
نه دردی دارم نه دهانه رحم باز شده🤣

شیاف گل مغربی

رابطه بدون جلوگیری داری؟

سوال های مرتبط

مامان کایان❤️🫀 مامان کایان❤️🫀 هفته سی‌وهشتم بارداری