من چیکار کنم درد زایمان بگیرم انگار ن انگار وقته زایمانمه

۶ پاسخ

پیاده روییییی

فعلا ۳۷ هفته ای زوده

من ک از ۳۴ هفته ورزش میکنیم عین خر تو خونه کار میکنم دیشب زیر دوش اسکات زدم.الانم دارم میرم شیاف گل مغربی بگیرم😂😂😂 خاکشیر همومیخورم گل گاوزبان هم میخورم.دیشب ۳۸ هفته شدم فعلا ک خبری نیست

منم درد ندارم ولی دیشب دوبار معاینه شدم دیشب لکه بینی داشتم امروز قهوای کش دار میاد موکوسی میگن فکر کنم بهش

راه چاره‌پیداکردی ب منم بگو😅

ااخ اگه راه حلی پیدا کردی به منم بگو دریغ از یه ذره درد

سوال های مرتبط