پیاده روییییی
فعلا ۳۷ هفته ای زوده
من ک از ۳۴ هفته ورزش میکنیم عین خر تو خونه کار میکنم دیشب زیر دوش اسکات زدم.الانم دارم میرم شیاف گل مغربی بگیرم😂😂😂 خاکشیر همومیخورم گل گاوزبان هم میخورم.دیشب ۳۸ هفته شدم فعلا ک خبری نیست
منم درد ندارم ولی دیشب دوبار معاینه شدم دیشب لکه بینی داشتم امروز قهوای کش دار میاد موکوسی میگن فکر کنم بهش
راه چارهپیداکردی ب منم بگو😅
ااخ اگه راه حلی پیدا کردی به منم بگو دریغ از یه ذره درد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.