هنوز زایمان نکردی؟
رابطه بدون جلوگیری خیلی خوبه
اگ ببچم بریچ بشه که باید سزارین بشم هزینش همون ۳۰.۴۰ تومن به بالاست؟
من حتی رفتم الکی گفتم انقباض دارم معاینه کردن دوسانت باز بودم ولی چون درد نداشتم بعد یه روز مرخصم کردن امپول زور نزدن که بیاد
زیاد تحرک داشته باش پیاده روی کن
منم مثل تو هنوز خبری نیس یه سانت هم باز نشدم
شروع کن یه خونه تکونی بکن🤣 پیاده روی کن پله بالا پایین برو
شکمم انقدر بالاست ک همه میگن پیاده روی کن شکمت خیلی بالاست معلومه تا ۴۱هفته زایمان نمیکنی😭😭😭
سزارین باشی میشه
هیچ راهی نداری هر وقت بخواد میاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.