۶ پاسخ

من ۳۷ هفتم و همینقد بی طاقت😅🫠

ورزش کن

وای دقیقا 😫

من دو روزه رفتم 38هفته میگم حداقل تا 39زایمان کنم واقعا نه چقد دیر میگذرع

درکت میکنم واقعا
من تا آخر ۴۰ هفته رفتم دیگه گریه میکردم
ولی واقعا کاری نمیشه کرد باید صبر کنی تا دردت بگیره

طبیعی میخوای زایمان کنی؟؟

سوال های مرتبط