خانما چیکار کنم دیگه زایمان کنم فردا میرم تو ۴۱ هفته

۶ پاسخ

حکمت خداروببین
ماهایی ک سزارینیم بچه عجله داره دنیا بیاد
اونایی ک طبیعی ان دهانه رحم سنگ شده بچه جا خوش کرده😂😂😂

برو دکتر امپول میزنن بدنیا میاد اینجوری خوب نیست بچه اذیت میشه

ورزش
اب دوش گرم
رابطه
پیاده روی

ای خداااا
نینیت جاشو دوس داره
دوس نداره بیاد بیرون😂

برو دکتر امپول فشار بزن.اون بچه زیاد تو شکم بمونه براش خوب نیست

میگن ک رابطه بدون جلوگیری

سوال های مرتبط

مامان رقیه خانوم مامان رقیه خانوم ۲ ماهگی