سلام فردا میرم تو ۴۰ هفته چیکار کنم،؟

۴ پاسخ

پله هارو کج کج برو پایین دوتا دستتو از نرده بگیر برو پایین همزمان ک پاتو میزاری پله پایینی اسکات بزن روزی دوسه ساعت پیاده روی کن روزی چندبار جارو نپتون بکش خونه رو زیردوش ابگرم اسکات بزن تو حالت چمباتمه راه برو تا میتونی درروز تو حالت چمباتمه باش خیلی کمکت میکنه روزی دوسه بار رابطه بدون جلوگیری داشته باش خاکشیر بخور

پیاده روی کن خیلی

عزیزم من40هفته و4روز زایمان کردم

عه منم میرم ۴۰هفته جمعه هم میرم امپول فشار بزنن 🥲

سوال های مرتبط