گاهی اوقات که وقت نمیکنم غذا درست کنم واسش با موز قاطی میکنم
پسر من دوست ندارع
نه ارزش غذایی نداره
میگن خوب نیس ولی اشکال ندارد
گاهی اوقات آره عزیزم
فعلا ندادم میگن خوب نیست
برا من نمیخوره خشک میدم میخوره
من گاهی اوقات بهش میدم
یه تیکه موز له میکنم بیسکویت هم میریزم با آب قاطی میکنم یکم هم شیر خشک میزنم بهش میدم
شکرش زیاده توصیه نمیشه
حتی اگه بخوای بیسکوییت بدی پتی بور شیرین نیست بهتره
نه دکتر گفت ممنوعه
اره میدم
با فرنی وموز قاطی میکنم
خیر
نیازی نمیبینم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.