خانوما طول سرویکسم چنده؟؟نرماله؟؟؟؟
#بارداری بارداری

تصویر
۹ پاسخ

عالی عزیزم

۳۶ خوبه من ۱۶ هفته ۳۰ هستم استراحتم

نوشته ۳۶
خوبه
من سونوی آنومالی شکمی انجام داد ۳۱ بودم دکترم گفت خوبه

رعایت کن بره بالا

خوبه

طول سرویکست ۳۶

36خوبه ولی زیاد به خودت فشار نیار

طول سرویکست ۳۶ هسته
عالیع عزیزم

36 زده خوبه فعلا

سوال های مرتبط

مامان جوجو💖💖✨ مامان جوجو💖💖✨ هفته سی‌ویکم بارداری
ستاره ستاره قصد بارداری
مامان اسرا و آرتا ♥️ مامان اسرا و آرتا ♥️ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فاطیما مامان فاطیما هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وششم بارداری