حدود دوسانت باز شده دهانه رحمت
نوشته فانلینگ یو شکل کامل داره دهانه رحمت فک کنم اورژانسی سرکلاژت کنن
عزیزم برو سرکلاژ کن
شما باید اورژانسی بری بیمارستان زنان
عزیزم سونو شکمی ۳۸بودی یا واژینال؟دهانه رحمت هم بازه نزدیک به ۲سانت
فکر میکنم ۳۸ اندازه سرویکس هست ک خوبه
ولی ۱۹ میل بازه دهانت
البته فکر کنم مطمعن نیستم ک اون ۱۹ به معنای باز بودنه یا چیز دیگ ای
😐😐😑
۳۸
خوبه
۳۸ هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.