۹ پاسخ

تو ان تی برامن ننوشتن چرا

من هم ان تی و آنومالی ۴۰بود

منم رفتم تو سونو انومالیم چک کردم اینقدر مامانا اینجا ازش حرف می‌زنن و استرسشو دارن😅

اگر کم بود دکتر می‌گفت استرس نداشته باش

اگر کم بود دکتر می‌گفت استرس نداشته باش

برو سونوتو نگاه کن
اگه هم پایین بود دکتر میگفت

مگه انتی و آنومالی نرفتی

عزیزم توی سونوی انتی و انومالی هست دیگه

توی انتی یا انومالی نوشته واست

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وششم بارداری
ستاره ستاره قصد بارداری
مامان جوجو💖💖✨ مامان جوجو💖💖✨ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فاطیما مامان فاطیما هفته بیست‌وهشتم بارداری
ماندانا ماندانا قصد بارداری
مامان آرسام مامان آرسام هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان وروجک ❤🍼 مامان وروجک ❤🍼 هفته سی‌ونهم بارداری