۴ پاسخ

واسه چند سالگی بهداشت ک به ما چیزی نگفت واسه واکسن

من. زدم نه مثل واکسن یه سالگی بود نه درد نه تب

من زدم
خداروشکر درد و تبی نداشت

من زدم

سوال های مرتبط

مامان دختراي قشنگم👧🏻💖👧🏻 مامان دختراي قشنگم👧🏻💖👧🏻 ۵ سالگی