کیف کردم تایپکاتو دیدم دختر و کمی حس عذاب وجدان😂❤️
عزیزم جو پرکو میتونیم پودر کنیم یا ن آردش فرق میکنه؟؟
عزيزم دستورشم ميزارين لطفا
نوش جونش باشه
منم انفاقا برای پارسا درست میکنم گاها
مامان دلوین سلام،تایپیک هاتون رو خوندم،
چقدر انرژی تون رو دوست داشتم ، انگیزه ی خوبی بهم داد ،براتون حال خوب و نیک آرزو میکنم،
یه سوال ،دلوین خانم به پروتئین گاوی حساسیت نداشت؟
عزیزم میشه از تخت دلوین جون عکس بزارین
چرا پسر من هنوز پوره ی پوره میخوره؟ پنکیک درس کردم نخورد
پودر نارگیل و خودت درست کردی یا همون آماده؟
به به
نوش جونش
نوش جونش باشه مامان با سلیقه😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.