۱۰ پاسخ

کیف کردم تایپکاتو دیدم دختر و کمی حس عذاب وجدان😂❤️

عزیزم جو پرکو میتونیم پودر کنیم یا ن آردش فرق میکنه؟؟

عزيزم دستورشم ميزارين لطفا

نوش جونش باشه
منم انفاقا برای پارسا درست میکنم گاها

مامان دلوین سلام،تایپیک هاتون رو خوندم،
چقدر انرژی تون رو دوست داشتم ، انگیزه ی خوبی بهم داد ،براتون حال خوب و نیک آرزو میکنم،

یه سوال ،دلوین خانم به پروتئین گاوی حساسیت نداشت؟

عزیزم میشه از تخت دلوین جون عکس بزارین

چرا پسر من هنوز پوره ی پوره میخوره؟ پنکیک درس کردم نخورد

پودر نارگیل و خودت درست کردی یا همون آماده؟

به به
نوش جونش

نوش جونش باشه مامان با سلیقه😍

سوال های مرتبط