چیزی نباید بگی باید پول خرج کنی
فقط باید پول بدی نیاز نیس چیزی بگی فقط پول
من ک مستقیم از دکترم پرسیدم سزارین اختیاری قبول میکنین گفت اره بعدشم دستمزد چقدر میگیرین خودتون
قشنگ جوابمو داد
هیچی الان دیگه کسی نمینویسه اجباری! پولشم میگیره که تو بیمارستان حضور داشته باشه زایمانت کنه،الان بیمارستانا خیلی سختگیر شدن قبل از زایمان آزمایش و سونو میگیرن مطمئن بشن
کابوس هرشبم😭😞
مثلا چق میگیرن پول
انقدر زیاد بخور که بچه بالا ۴ کیلو بشه ،بعد میری سزارین 😊😊
بگو میخوام سزارین بشم
چقدر باید تقدیم کنم؟
من که اولی رو گفتم سز گفت چشم دومیم که پیش خودشم بازسز نه زیرمیزی گرفت نه غرزد گفت زایمانت طبیعی یاسز گفتم سز تمام دکترمم عالیه عاشقشم
من چیکار کنم سزارین اجباری بشم😂
چس ناله کن بگو من مادر بدیم اگه برم طبیعی 🤣🤣🤣🤣🤣
پول فقط
بگو میترسم خب. اما به هر حال پول درشت میگیرن
بگو من میخوام سزارین شم 😂 دلیل میخواد!
هیچی بگو میخوامسزارین کنم این همه ادم میکنن😐
بگو میترسممم🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.