ن بابا من از اولش دادم
هفته ای سه بار موز میدم 🥰
من امروز حریره بادوم وموز دادم واسه صبحونه ش
کانال غذای کمکی نی نی ها روبیکا
@niiniighaza
من كه چند بار دادم
هیچی ب جز موز نمیخوره حالا
نه دختر من اولین میوه ای ک خورد موز بود خیلیم دوست داره
من میدم گاهی
نه اون حرفا منسوخ شده ..... دکتر گفت اتفاقا موز از ۶ ماهگی مجازه
ن بابا هيچ اشكالي نداره اتفاقا دكترا هم ميگن بدين من چند بار دادم دخترم دوست نداره نميخوره عوق ميزنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.