۱۰ پاسخ

ن بابا من از اولش دادم

هفته ای سه بار موز میدم 🥰

من امروز حریره بادوم و‌موز دادم واسه صبحونه ش

کانال غذای کمکی نی نی ها روبیکا
@niiniighaza

من كه چند بار دادم

هیچی ب جز موز نمیخوره حالا

نه دختر من اولین میوه ای ک خورد موز بود خیلیم دوست داره

من میدم گاهی

نه اون حرفا منسوخ شده ..... دکتر گفت اتفاقا موز از ۶ ماهگی مجازه

ن بابا هيچ اشكالي نداره اتفاقا دكترا هم ميگن بدين من چند بار دادم دخترم دوست نداره نميخوره عوق ميزنه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین وهایلین مامان ماهلین وهایلین ۱ سالگی