انشاءالله به سلامتی دورشو طی کنه
انشالله سبکه نگران نباش
حواست باشه تب نکنه سر ساعت شربتو پاراکید بهش بده پاهاشو ببند
اذیت نمیشه دخترم همون روز گریه میکرد ک عادیه چون درد داره خداروشکر بعدش اصلا اذیت نکرد و جای واکسنش نه سفت شد نه ورم کرد
نگران نباش آبجی چیزی نیست فقط تبشو کنترل کن
و اگه دیدی زیاد گریه میکنه درد پاهاشه اگه یه کاری کن پاهاشو تکون نده من خودم گذاشته بودم تو قنداق سوئیسی پاهاشو اصلا نمیتونست تکون بده اذیتم نشد
پاهاشو قنداق کن
سازگار باشه عزیزم♥️
امشب حواست باشه تب نکنه خدای نکرده
امشب بگذره دیگه تمومه ..
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.