جیگر فقط کبابی با دنبه حیف نیست سرخ میکنید🤭
من فقط کبابی اونم پیچیده شده به چربی
نوشجان عزیزم
درست پختش بذار لطفااا
عزیزم میشه بگی چطوری پختی؟
پسر من کم خونی شدید داره
جگر گوسفندی براش گرفتیم سیخ میزنیم نمیخوره میگه سفته
بنظرم اینجوری درست بشه سفت نیس؟
اخع جگر مرغ من ابنجوری میپزم خیلی خوبه نرمه ولی گوسفنذی سفته
وااااای دهنم آب افتاد نوش جونتون طرز پختش بم بگو شب درست کنم
سیب زمینی داخل سرخ کن گذاشتی؟؟
کاش طرز پخت این جیگرو بگی خیلی دلبره
جگر وابیج هم عالیه شما درست کردین😋
اخ بری جگر کی بشینی جگرو شیر گوشت سفار بدی بانان بربی به به مخصوصا جگرکی احمد گیلان کلاچای 😂😍😍😋😋😋😋
نوسجونتون
با سلیقه🤩
نوشجان😋
وای محشره
ما هنوز صبونه هم نخوردیم😃
نوشجون
ابن الان ناهاره یا صبحونه؟؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.