۷ پاسخ

ای جانم چه نانازه دلیار خانوم
دلم برای این سن دخترا غش می‌ره بخدا

چقدر خوبه که این عکس و فیلم ها هست
وگرنه یکی مثل من با این حافظه جلبک چطور یک سالگی و نه ماهگی دخترمو یادم میموند.

وای ننه جان😍

🥰🥰😂

وای جونم قند عسل 🤩

ای خدااااا😍😂

خدای من😍😍

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس‌ومعراج مامان امیرعباس‌ومعراج ۳ سالگی
مامان آقا آرمین طلا💙 مامان آقا آرمین طلا💙 ۴ سالگی