۱۵ پاسخ

میشه بگی کلا چیا رو حذف کردی ؟ نون و برنج چقدر میخوری؟

آفرین به ارادتون. ولی این غذا پروتتین نداره که

بنظرم هیچ چیز نباید حذف بشه بدن به چیزایه شیرین هم نیاز داره حتی اگ مضر باشه همه چی ب اندازه بخوری وزنت کم میشه من قند و ی سری چیزا رو تو رژیم حذف کردم ریزش مو گرفتم ، ولی بعدا ک رژیم گرفتم از همههههه چیز خوردم ولی ب اندازه ، ریزش مو هم نگرفتم ، شما خیلی کم کردی تو ۲۱ روز دکتر من می‌گفت اگ وزنت زیاده ۱کیلو در هفته باید کم کنی اگ وزنت خیلی بالا نیس نیم کیلو در هفته یعنی ۳،۴ کیلو در یکماه ، یهو وزن کم کردنی بدن کل ویتامین هارو از دست میده ریزش مو میگیره و بدن شل میشه من تجربمو گفتم ولی اگ ب تدریج کم کنی خیلی بهتره ، هویج هم هروز بخور دکترم میگفت واسه اینکه پوست شل نشه خوبه

مامان امیرعباس کنارش حتما قرص کلاژن و قرص های تقویتی بخور
که پوستت شل نشه

من شیرینیجات نخورم روزم شب نمیشه☹️احساس ضعف میکنم

من رژیمم و شیرینی جاتم خوردم کم ولی مثلا روزی یدونه خرما یا کره عسل خوردم کسی شیرینی تعارف کنه دست رد نمیزنما🙂فست بودم یک ماه ولی گاهی واقعا نمیشد و میخوردماااا
توی یک ماه ۴ کیلو کم کردم

منم چندسال پیش این روشو انجام دادم. ولی ب شددددددددت حالم بد شد. یهو قند و شیرینی جات و صفر کردم..فشارم کلن رو 4بود.و بیمارستانی شدم.
الان شیرینی جات میخورم ولی خییییلی کم.... وحجم غذاهامم خیلی کم کردم.ریزه خواری کلن قطع.
والان از خودم راضیم.
😅😅😅😅
شماهم موفق باشی عزیزم

ورزشم کردی تو این ۲۰روز؟

نوش جونت عزیزم

چند کیلوبودین الان چندی عزیزم

طرزتهیه اینم میگین

عزیزم میشه بگید چند کیلو بودید و الان چندید؟

اتفاقا شدیدا تو فکر لاغر شدنم

منم یک رژیم ۱۳۰۰ کالری گرفتم برای کاهش دو کیلو یک ماهه

نوش جان عزیزم

سوال های مرتبط