۵ پاسخ

نه عزیزم

منم خیلی سردرنمیارم ولی اگه احساس میکنی سفته، یه خورده بخارپز کن

کال باشه سفته وگرم مثل کرم نرمه

اره کال

چه خوشگله ولی😍😂🥑

سوال های مرتبط

مامان منیم بالام 🧸🤎 مامان منیم بالام 🧸🤎 ۸ ماهگی
مامان منیم بالام 🧸🤎 مامان منیم بالام 🧸🤎 ۸ ماهگی
مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 ۷ ماهگی