۱۰ پاسخ

کجا زنگ زدی؟من آنتی درویشی تو اسفند انجام دادم 900 تومن انومالی هم 4500
ولی انومالی رفتم طعنه 3500

برای سونو حتما جایی برو که از دکترش مطمنی

به بیمه ات ربط داره

من بیمم هم ان تی هم آنومالی قبول کرد

من امروز رفتم
سونو 2900
آزمایش 1700

عزیزم تعرفه ثابت داره بیمه تکمیلی طبق تعرفه ثابت پرداخت میکنه اضافه بهاشو نمیده.

بذو جتی خوب سونو بده نامه بگیر برا بیمه تکمیلی بفرست بذا بیمت میدع من رفتم شد ۶ تومن نامه کرغتم دادم بیمه ۴/۵بینه داد بهم

من برا بیمه تکمیلی نامه گرفتم بارگذاری کردم البته باید با نسخه پزشک باشه ۳۶۰۰ شده بود ۱۹۰۰ رو قبول کرد انومالی

برامن قرارداد مستقیم نداشتن فاکتور گرفتم هردو رو دادن

ان تی تکمیلی میده آنومالی رو نمیده

سلام من ان تی سونو شد ۱۷۰۰ همونجا پرداخت کردم فاکتور گرفتم بیمه تکمیلی ۷۰۰ بهم داد
آنومالی هم ۲۶۰۰ شد فاکتور گرفتم دیروز تحویل دادم نمیدونم پرداخت میکنن یا نه

سوال های مرتبط