کجا زنگ زدی؟من آنتی درویشی تو اسفند انجام دادم 900 تومن انومالی هم 4500
ولی انومالی رفتم طعنه 3500
برای سونو حتما جایی برو که از دکترش مطمنی
به بیمه ات ربط داره
من بیمم هم ان تی هم آنومالی قبول کرد
من امروز رفتم
سونو 2900
آزمایش 1700
عزیزم تعرفه ثابت داره بیمه تکمیلی طبق تعرفه ثابت پرداخت میکنه اضافه بهاشو نمیده.
بذو جتی خوب سونو بده نامه بگیر برا بیمه تکمیلی بفرست بذا بیمت میدع من رفتم شد ۶ تومن نامه کرغتم دادم بیمه ۴/۵بینه داد بهم
من برا بیمه تکمیلی نامه گرفتم بارگذاری کردم البته باید با نسخه پزشک باشه ۳۶۰۰ شده بود ۱۹۰۰ رو قبول کرد انومالی
برامن قرارداد مستقیم نداشتن فاکتور گرفتم هردو رو دادن
ان تی تکمیلی میده آنومالی رو نمیده
سلام من ان تی سونو شد ۱۷۰۰ همونجا پرداخت کردم فاکتور گرفتم بیمه تکمیلی ۷۰۰ بهم داد
آنومالی هم ۲۶۰۰ شد فاکتور گرفتم دیروز تحویل دادم نمیدونم پرداخت میکنن یا نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.