۹ پاسخ

منم تامین اجتماعی هستم و تکمیلی هم دارم اما شاملش نشد و گفتن ازاده

انتی و‌انومالی کلا ازاده بیمه پوشش نمیده چون غربالگری هس

نه قبول نمیکنن منم آزاد میرم همش

آزاده عزیزم

برای من ثبت کردن بیمه هم قبول کرد،من بیمه تکمیلی معلمم،اگر ازاد حساب کردن بگو بهت نامه بده برای بیمه بعد اون نامه و رسید بانکی و کپی سونو ازمایشتو ببری دفتر بیمه بهت برمیگرونن ی مقداریشو ،بیمه ما ک اینجور هست بعضی جاها ک ازاد حساب میکنن نامه میگیریم

من تامین اجتماعی ام برام ثبت کرد دکتر کم شد قیمتش

ارع چرا قبول نکنه😐

نه منم تامین اجتماعی ام قبول نمیکنن

همیشه نسخه آزاد مینویسه 😮‍💨

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته نوزدهم بارداری
مامان دایان🩵👼🏻 مامان دایان🩵👼🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آروشا❤️ مامان آروشا❤️ هفته سی‌ام بارداری