۲۱ پاسخ

داروخونه هلال احمربرید

منم دارم عزیزم دیگه نمیخوام گیرت نیومد بگو بهم

از همتون بابت این مهربونیتون تشکر میکنم که اینقدر مهربونید مثه خواهر دلسوزید 😍بوس به کلتون💋
این داروخونه که آشنا داشتم زنگ زد گفت ۲تا بسته اومده میزارم واست کنار.❤️🙏

من اضافی داشتم بردم داروخونه پس گرفت ازم.تعجب کردم.پس کمه که گرفتن

دروغ میگن دارن ولی نمیدن
من فقط سه چهارتا دیگه باید بزارم شوهرم با هزار بدبختی از هر داروخونه سه چهار تا دونه گرفت
شیاف هست ولی نمیدن خبر مرگشون

اگه گیرت نیمد من دارم بهت بدم
کجای شیرازی؟

واقعا؟؟؟؟چرا پس..تهران ک هست اگ میخای بخرم برات بفرستم؟؟؟

من امپولش گیرم نمیاد با بدبختی ۲تا گرفتم الان باز ندارمو لازم دارم

من خونه مامانمم
فکر میکنم یک بسته تو یخچالم باشه برم خونه اگر بودش بهت ادرس خونمو میدم بیا ببر استفاده کن عزیزم

عزیزم من دارم کاش میتونستم واست بفرستم

من دکترم داد برا هماتومم الان ۴ بسته پر دارم تو یخچال کاش نزدیکت بودم بهت میدادم ☹️

شوهر منم با بدبدختی پیدا میکنه دو بسته رو خریدم ۸۰۰ تومن شانس اوردم یک روز در ميون باید بذارم

من دیشب با نسخه گرفتم اولین داروخانه ک رفتم داشتن

اره به سختی پیدا میشه سهمیه بندی کردن من حتی با نسخه هم گیرم نمیومد دیگه شانسی گیرم اومد

بدونه نسخه نمیدن میگن نداریم ولی نسخه ببری بهت میدن

دارن دروغ میگن خودشون نمیدن آزاد باید نسخه دکتر داشته باشی

منم کلی گشتم ولی همینجوری نمیدن
شاید باورت نشه ولی دقیقا همون داروخونه ای که گفت نداریم با نسخه دکتر بهم داد

من دارم استفاده نمیکنم اگر میخوای برات ارسال کنم

ازداروخونه بپرسم اگه خراب نمیشه بفرستم

من دارم ولی تااونجا خراب نمیشه بفرستم برات

وای چرا؟؟؟؟

سوال های مرتبط