حتما دکتر متخصص یه چی میدونسته دیگه
حرف مامارو مقابل یه متخصص قبول میکنی؟
منم هرروز میخورم
برای خونرسانی بهتر به جنینه
خونرسانی خیلی مهمه سرسری نگیرش
این قرص باعث میشه شما خونت رقیق بشه و غلظت نداشته باشی هم خونرسانی ب جفت بهتر میشه و حتما استفاده کن هیچ ضرری نداره
برای خونرسانی بهتر ب جنین منم روزی دوتا میخورم
قرس آ اس آ برای افرادی که غلظت خون دارن وقتی خون غلیظ باشه به راحتی به همه قسمت ها پمپاژ نمیشه اون داده که خونت رقیق بشه که هم برای خودت خوبه هم کوچولوت
عزیزم واسه خونرسانی بهتر به جنینه
هیچ ضرری نداره
منم هرشب میخورم
منم اول بارداری تا الان دارم میخورم
واسه گردش خون و خونرسانی بهتر به جنین نباید قطع کنی زمانی که خدایی ناکرده خونریزی داشتت باشی ضرر
گروه بارداری و اقدامی مامانایی ک تازه نینیاشون دنیا اومده ......😍 داخل روبیکا داریم
@Roy_405 دوست داشتیم پیم بدین
منم میخورم از هفته ۱۱ ب خاطر غلظت خون و اینکه ی سقط داشتم
منم واریس داشت پام گفت باید بخوری
وپدرم سابقه لخته خون تو سرش رو داشت گفتن باید بخوری
منم از قبل بارداری میخوردم العان میخورم دکتر بهم داده اصلا بد نیست
برای منم دکتر نوشت ولی زیردستش ماما گفت زیاد مهم نیست نخوردی گفتم نه مشکلی تو خوردنش ندارم بنویش که بخورم
منم متخصص برام نوشته از اول بارداری دارم میخورم
برای خون رسانی به جنین
من سه ماه قبل اقدام خوردم الانم میخورم
به هیچ وجه قطع نکن هر چی که متخصص گفت
گوش ب حرف مامایی نده هرچی دکتر داد همونو انجام بده
خوب دکتر صلاح دونسته که داده بهت چرا نخوری مامایی که کنار دکتر بهت گفت نخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.