دوستان اکسیژن خون بچم ۳۷ هست پایینه؟

۲ پاسخ

اخه میگن پایین باشه خطرناک

عزیزم بردی دکتر؟؟؟چی گف
برا پسر من ۴۰ هنو نشون ندادم ب دکتر خیلی نگرانم

سوال های مرتبط

مامان فراز مامان فراز ۳ ماهگی